Welkom op mijn blog.

hier laat ik wat van mijn werk zien: atc's , andere kaarten en altered art.
veel plezier hier en laat gerust een reactie achter.

here I'll show some of my art: atc's, other cards and altered art.
have fun and feel free to leave a comment.

woensdag 19 december 2007

Tagged by Sarah

Ik ben getagged door Sarah D op http://sarahsart.wordpress.com/ om dingen over mijzelf te vertellen dmv deze memo.
I was tagged by Sarah D at http://sarahsart.wordpress.com/ to share about myself through this memo.

8 dingen waar ik echt voor ga / things I am passionate about.
- My Hubby - man
- my son and daughter - zoon en dochter
- my granddaughter - kleindochter
- family - familie
- friens - vrienden
- my dog - hond
- my crafting/hobby
- disstress - and alcohol inks

8 things I want to do before I die/ dingen die ik voor mijn dood nog wil zien/doen.
- see my granddaughter grow up - kleindochter zien opgroeien
- meet my future other grandchildren - graag nog meer kleinkinderen hebben
- create a lot more - nog veel meer creeeren
- live in a warm country - ergens wonen waar het een stuk warmer is
- Be brave enough to fly - van mijn vliegangst afkomen
- Visit Russia - door Rusland trekken
- meet georges Moustakis
- meet Phil Collins

8 things I say often/ dingen die ik vaak zeg
- Love you
- Honey
- are you coming? / ga je mee? ( to the dog/ tegen de hond)
- Zoiy
- Jop
- Neetje
- Oh nee!
- See you

8 books I have read lately / boeken die ik pas heb gelezen
- Dora the explorer ( with granddaughter)
- A mighty heart -Weken van angst - Mariane Pearl
- the Secret - R Byrne
- Grace (of Monaco) Biografie
- Da Vinci Code - Dan Brown
- Queen Noor of Jordanie - Memoires of Noor
- Creating keepsakes
- Art Specially

8 songs I would listen over and over/ liedjes die ik steeds weer beluister
- Il est trop tard - Georges Moustakis
- Take a look at me now - Phil Collins
- The Prayer - Celine Dion
- Sleepless Nights - Nora Jones
- Everybody hurts - R.E.M
- Everything I do - Brian Adams
- Hallelujah - Jeff Buckley
- The Bolero - Ravell

8 things that attract me to my friends/ dingen die mijn vrienden moeten hebben.
- honesty - eerlijkheid
- trustworthy - betrouwbaar
- humor
- compassion - medeleven
- giving/ sharing - alles mee kunnen delen
- laughter - mee kunnen lachen
- sharing(for the most part) same interests - ongeveer dezelfde interesses hebben
- that I can be who I am - kunnen blijven wie je bent

8 people I would love to make this memo/ mensen van wie ik graag ditzelfde zou zien.
- Lasize
- Wil
- Pepeetje
- Quinty555
- Renske
- Nellie
- and all of you who wants to share/ iedereen die wil.

1 opmerking:

pepeetje zei

Leuk gedaan... maar is het nou de bedoeling dat ik het ook zo doe???