Welkom op mijn blog.

hier laat ik wat van mijn werk zien: atc's , andere kaarten en altered art.
veel plezier hier en laat gerust een reactie achter.

here I'll show some of my art: atc's, other cards and altered art.
have fun and feel free to leave a comment.

zondag 29 juli 2012

in my mailbox

Een week of twee geleden won ik bij Adorn de give away. Gisteren arriveerde het pakje.
Een prachtige stempel van Crafty Individuals, heel veel lint/kant en een prachtige tag .
Dank je Lynne, ik ben er erg blij mee.
A while back I won the give away at Adorn, yesterday the parcel arrived. In it a beautiful stamp from Crafty Individuals, a lot of gorgeous laces and a really great tag.
Thanks so much Lynne, I just love it!!


13 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Dat is nog eens leuke post Femmy, gefeliciteerd ermee en uiteraard veel plezier!

groetjes, Alie :-)

Willy zei

Bofkont, ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken!!

Anoniem zei

Femmy
I am glad you liked the Giveaway prize. Have some fun with the stamp!
Wishes
Lynne

Silvia(Barnie) zei

Congrats to this wonderful win.

Anjas-Artefaktotum zei

Gratulations to your beautiful present.
Groetjes Anja

Marijke zei

dat is zeker een verrassings pakketje, super leuk en veel plezier ermee

~*~Patty S zei

ooo Congratulations on winning so many wonderful goodies from Lynne!

Happy August Femmy!
oxo

Patrice zei

Jij bent een BOFKONT hoor...wat een leuk cadeau!

Grtjs Patrice

Anneke zei

hoi femmy
gefeliciteerd met je giveaway en wat een mooie stempel en kantjes !
tot gauw en liefs van An

maria's knutselplezier zei

Gefeliciteerd met deze prijs, je kan weer aan de slag zou ik denken, de tag is ook super mooi!!

Groetjes
Maria

Sugar Lump Studios zei

How awesome! A beautiful win and gorgeous art from Lynne! :)

Gaby Bee zei

Congrats on winning so many wonderful stuff from Lynne!
Enjoy!

Hugs,
Gaby

Catharina Maria zei

Wat een verwennerij Femmy !!!
Leuk om zoiets te krijgen !
Liefs van ♥RINI♥